Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31883
Назва: Стратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємств
Автори: Погуда Н. В.
Теми: туризм
інформаційно-комунікаційні технології
туристичне підприємство
діджиталізація
стратегії зростання
конкурентні стратегії
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Погуда Н. В. Стратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємств / Н. В. Погуда // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. - Харків : НУЦЗ, 2024. - С. 147-149.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто специфіку роботи туристичних підприємств у сучасних умовах. Визначено, що більша кількість туристичних підприємств є фізичними особами. Найбільш поширеними стратегіями у діяльності туристичних підприємств є стратегії зростання. Акцентовано увагу на взаємозв’язку рівнів управління та видів стратегій, характерних для підприємств туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31883
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_НВ_Стратегічні_трансформації_турпідприємств_Тези.pdf501,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.