Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGron O. V.-
dc.date.accessioned2024-03-17T21:30:19Z-
dc.date.available2024-03-17T21:30:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationInternational marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. O.V. Gron. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 17 p. (Eng. lang.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31986-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, assessment forms and methods, as well as recommended literature are given. Recommended for students of higher education of speciality 292 “International Economic Relations” of the educational program “International Business” of the first (bachelor's) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectconsumerru_RU
dc.subjectmarketru_RU
dc.subjectresearchru_RU
dc.subjectcompetitorsru_RU
dc.subjectinternational businessru_RU
dc.titleInternational marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план поз.18_Міжнародний маркетинг англ.pdf731,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.