Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанчук А. С.-
dc.date.accessioned2024-03-29T10:22:55Z-
dc.date.available2024-03-29T10:22:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПсихологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. А. С. Панчук. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32166-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectринкова поведінкаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectпсихологічний впливru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.titleПсихологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АСП_075_виб_РП_Психологічні аспекти маркетингу і реклами_Панчук.pdf376,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.