Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2024-04-01T05:48:23Z-
dc.date.available2024-04-01T05:48:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / уклад. М. І. Ус. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 10 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32195-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectкомунікаційний процесru_RU
dc.subjectкомплекс просуванняru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectдіджитал комунікаціїru_RU
dc.subjectінтернет-ресурсиru_RU
dc.titleСучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АСП_075_РП_Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій_Ус.pdf521,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.