Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2024-04-05T15:11:11Z-
dc.date.available2024-04-05T15:11:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаркетинговий менеджмент на ринку товарів : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. М. І. Ус. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32270-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетинговий менеджментru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.subjectдослідженняru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectплануванняru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.titleМаркетинговий менеджмент на ринку товарів : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АСП_075_РП_Маркетинговий менеджмент на ринку товарів_Ус.pdf601,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.