Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРодіонов С. О.-
dc.date.accessioned2024-04-08T17:48:53Z-
dc.date.available2024-04-08T17:48:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРодіонов С. О. Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війни / С. О. Родіонов // B2B Marketing: збірник наукових праць XVII Міжнародної науково-практичної конференції, 14 грудня, 2023. - Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – С. 228.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32305-
dc.description.abstractВ роботі розглянуті ефективні технології, які потенційно можна використовувати в маркетинговій діяльності підприємства під час війни, які мають свої особливості, і при використанні - зможуть допомогти компаніям залишатися конкурентоспроможними та ефективно взаємодіяти зі своєю аудиторією.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectмобільний маркетингru_RU
dc.subjectмесенджер маркетингru_RU
dc.subjectштучний інтелектru_RU
dc.subjectарт-маркетингru_RU
dc.titleВикористання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Родіонов С.pdf240,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.