Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKotelnikova Iu. M.-
dc.date.accessioned2024-06-04T12:08:38Z-
dc.date.available2024-06-04T12:08:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationNeuromarketing : work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme “Marketing” of the third (educational and scientific) level: [Electronic edition] / Comp. Iu. M. Kotelnikova. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 11 p. (Eng. lang.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32810-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme "Marketing" of the third (educational and scientific) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectneuromarketingru_RU
dc.subjectneuroscienceru_RU
dc.subjectemotional marketingru_RU
dc.subjectconsumer buying behaviorru_RU
dc.titleNeuromarketing : work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme “Marketing” of the third (educational and scientific) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+доп. АСП_075Англ_виб_РП_Neuromarketing_Котельникова 1.pdf610,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.