Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолодний Г. О.-
dc.date.accessioned2024-06-11T06:17:09Z-
dc.date.available2024-06-11T06:17:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСоціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Г. О. Холодний. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 11 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32907-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсоціальний маркетингru_RU
dc.subjectфандрайзингru_RU
dc.subjectсоціальні проєктиru_RU
dc.subjectсоціальна відповідальністьru_RU
dc.titleСоціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп. АСП_075_ОК8_Соціальний маркетинг_Холодний.pdf448,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.