Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаричева К.-
dc.contributor.authorУс М.-
dc.date.accessioned2024-06-11T07:13:30Z-
dc.date.available2024-06-11T07:13:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСаричева К. Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди [Електроний ресурс] / К. Саричева, М. Ус // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 р. - Київ: КНЕУ, 2023. - С.35-37.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32909-
dc.description.abstractВизначено сутність форкастингу в сфері моди. Ідентифковані загрози для сфери передбачення трендів, особливо для більш вразливих маленьких агенцій. Підкреслено, що форкастинговим майданчикам і бюро слід формувати об’єднання або приєднуватись до просування так званого «slow fashion» (повільної моди) – уповільнення зміни трендів та акцентування важливості речей довготривалого вживання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтренд-форкастингru_RU
dc.subjectметоди прогнозуванняru_RU
dc.subjectмодаru_RU
dc.subjectмаркетинговий інструментарійru_RU
dc.titleПроблеми тренд-форкастингу у сфері модиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саричева К. Ус, М. Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди.pdf273,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.