Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубко Д. О.-
dc.date.accessioned2024-06-18T10:36:43Z-
dc.date.available2024-06-18T10:36:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗубко Д. О. Формування маркетингового бюджету для підприємств із бренд-орієнтованою системою управління / Д. О. Зубко // Управління розвитком. – 2018. – № 2 (192). – С. 87-93.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33035-
dc.description.abstractРозглянуто принципи формування та розподілу маркетингового бюджету для підприємств із брендорієнтованою системою управління. Складено структуру витрат на бренд у маркетинговому бюджеті та проаналізовано розподіл бюджету з урахуванням процесу прийняття споживчих рішень про покупку. Запропоновано підхід до розгляду маркетингових витрат як інвестицій та розрахунок їх ефективності через показник рентабельності маркетингових інвестицій. Запропоновано математичну модель оптимізації маркетингових бюджетів, що дозволяє визначати мінімальний рівень витрат на бренд, за якого маркетингові заходи залишаються ефективними.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectмаркетинговий бюджетru_RU
dc.subjectвитрати на маркетингru_RU
dc.subjectбренд-орієнтована система управлінняru_RU
dc.subjectмаркетингові інвестиціїru_RU
dc.titleФормування маркетингового бюджету для підприємств із бренд-орієнтованою системою управлінняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зубко.pdf578,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.