Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКім О. О.-
dc.date.accessioned2024-06-20T11:09:20Z-
dc.date.available2024-06-20T11:09:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКім О. О. Основи дослідження сукупного (агрегованого) ринку / О. О. Кім // Управління розвитком. – 2017. – № 1-2 (187-188). – С. 12-17.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33059-
dc.description.abstractУ статті порушено нагальну проблему аналізу розподілу доходів із точки зору формування ефективного сукупного попиту. Висунуто теорему рівноваги агрегованого ринку, яка свідчить про залежність між розподілом доходів серед групами споживачів із різною схильністю до споживання та відносним розміром сукупного попиту порівняно з сукупними доходами. У результаті аналізу моделі агрегованого ринку доведено, що розподіл доходів на користь груп споживачів із більшою схильністю до споживання призводить до збільшення сукупного попиту. Розподіл доходів на користь груп споживачів із меншою схильністю до споживання призводить до зменшення сукупного попиту.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectрозподіл доходівru_RU
dc.subjectефективний попитru_RU
dc.subjectтеорія загальної рівноваги агрегованого ринкуru_RU
dc.subjectтеорема рівноваги агрегованого ринкуru_RU
dc.subjectсхильність до споживанняru_RU
dc.subjectмодель агрегованого ринкуru_RU
dc.titleОснови дослідження сукупного (агрегованого) ринкуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 1-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кім.pdf704,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.