Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаннеча О. М.-
dc.date.accessioned2024-06-27T06:27:39Z-
dc.date.available2024-06-27T06:27:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаннеча О. М. Удосконалення процесу перегляду стратегій швейних підприємств / О. М. Ганнеча // Економіка розвитку. ‒ 2012. ‒ № 4. ‒ С. 67-73.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33077-
dc.description.abstractРозкрито сутність перегляду стратегій, запропоновано алгоритм його прове¬дення, досліджено можливості внесення змін до стратегій швейних підприємств та використання стратегічних показників. Перегляд стратегій визначено як процес, що передбачає з’ясування можливостей досягнення цілей за нових умов та необхідності внесення змін до стратегії підприємства з метою мінімізації негативних впливів з боку зовнішнього середовища, забезпечення його довгострокового функціонування і розвитку, а також розроблено послідовність перегляду стратегій з метою досягнення конкурентоспроможності підприємства. За результатами дослідження, проведеного серед найбільших виробників швейної продукції, зроблено висновок про необхідність та практичну доцільність застосування перегляду стратегій підприємств з метою поліпшення їх конкурентних позицій, підтримки стабільного функціонування та розвитку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУru_RU
dc.subjectперегляд стратегійru_RU
dc.subjectшвейні підприємстваru_RU
dc.subjectплани розвиткуru_RU
dc.titleУдосконалення процесу перегляду стратегій швейних підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-73.pdf3,83 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.