Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПятківська К. В.-
dc.date.accessioned2013-06-10T11:00:53Z-
dc.date.available2013-06-10T11:00:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПятківська К.В. Контроль і аудит маркетингу / К.В. Пятківська // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 178 - 180en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3311-
dc.description.abstractРозглянуто роль маркетингового контролю й аудиту в діяльності фірми. Наведено оцінку якісних показників ефективної роботи та коригування стратегій підприємства на ринку, які дозволяють йому займати більш конкурентні позиції.en_US
dc.description.abstractРассмотрена роль маркетингового контроля и аудита в деятельности фирмы. Приведена оценка качественных показателей эффективной работы и корректировки стратегий предприятия на рынке, которые позволяют ему занимать более конкурентные позицииen_US
dc.description.abstractThe paper studies the role of marketing control and audit of the company. It gives the evaluation of quality indicators of effective operation and correcting the business strategies in the market allowing to take a more competitive position.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectконтроль маркетингуen_US
dc.subjectсистема контролюen_US
dc.subjectаудит маркетингуen_US
dc.subjectаудитen_US
dc.subjectдокументальний контрольen_US
dc.subjectтактичний контрольen_US
dc.subjectконтрольний аудитen_US
dc.titleКОНТРОЛЬ І АУДИТ МАРКЕТИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc657.6:658.8en_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пятківська К.В. КОНТРОЛЬ І АУДИТ МАРКЕТИНГУ.pdf358,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.