Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Навчально-науковий інститут менеджменту і маркетингу
Кафедра бізнес-журналістики і цифрових медіа
Статті (БЖЦМ) : [221]
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 221
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2023
Language verbalization of quantitativeness in modern mass media: linguistic-cognitive and communicative-pragmatic dimensions in ukrainian language
Kostusiak N.
;
Shulska N.
;
Lisova Y.
;
Yaresko K.
;
Ivanova I.
;
Pochuieva O.
;
Afanasieva O.
2023
Lexico-semantic innovations in the texts of the ukrainian mass media on military topics
Navalna M.
;
Shynkaruk V.
;
Kostusiak N.
;
Prosianyk O.
;
Chernobrov Y.
;
Adamchuk N.
2022
Cognitive value of scientific concept
Prosianyk O. P.
;
Tarasenko S. Ye.
2022
Застосування теорії спіралі мовчання для аналізу українського медіапростору
Сорокіна Г. В.
2022
Development of Marketing of Educational Services Based on Application of Netiquette Principles in Distance Learning
Lysytsia N.
;
Byelikova Yu.
2022
Меми та мова ворожнечі: деякі аспекти цитування мас-медіа дописів офіційних осіб у соцмережах
Старкова Г. В.
2022
Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної Америки
Іванова І. Б.
;
Баркалова Д. С.
2021
Маніпулятивні технології під час інформаційних війн: досвід пострадянської журналістики
Іванова І. Б.
;
Яресько К. В.
2022
Значення журналістської майстерності в роботі редактора стрічки новин українського інтернет-видання
Старкова Г. В.
2022
Меми як спосіб копінгу і візуалізації
Старкова Г. В.
;
Єгорова О. І.
2022
Information war and mission in profession of a journalist: the evolution of the world view of media students
Іvanova I.
;
Prosianyk O.
;
Starkova H.
;
Yaresko K.
;
Zyma O.
2022
Інформаційна війна та засоби медіа у її веденні
Яресько К. В.
;
Луценко А. Ю.
2022
Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтами
Просяник О. П.
;
Мірошніченко А. Д.
2022
Медіа в Україні як засіб розв'язання соціальних проблем
Просяник О. П.
;
Чмутова А. О.
2021
Features of formation of advertising creativity
Lysytsia N.
;
Byelikova Y.
2021
Правки до законопроєкту про зміни у Податковий кодекс: шість вад від представників IT-індустрії
Старкова Г. В.
2021
Люди люблять крінж (про «Стоунхендж по-харківські»)
Старкова Г. В.
2022
Інструкція перед відвідуванням вистави «Механічний апельсин» (Театр на Подолі)
Старкова Г. В.
2021
Корона, деза, меми
Старкова Г. В.
2021
Information wars in the post-Soviet media: infodemic and means of its neutralizing
Ivanova I.
;
Yaresko K.
;
Starkova H.
;
Zinenko O.
;
Cherniaieva I.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 221
< previous
next >
Discover
Author
40
Старкова Г. В.
25
Просяник О. П.
25
Птащенко О. В.
25
Яресько К. В.
16
Зима О. Г.
15
Сорокіна Г. В.
13
Бєлікова Ю. В.
12
Афанасьєва О. М.
8
Prosianyk O. P.
8
Чекштуріна В. М.
.
next >
Subject
18
журналістське розслідування
14
судно
13
порт
11
театр
10
креативні індустрії
10
мова
9
ринок дозвілля
8
комунікація
8
культура
8
маркетинг
.
next >
Date issued
42
2020
41
2021
32
2018
26
2022
24
2019
20
2017
11
2016
10
2023
7
2015
7
2024
Has File(s)
221
true