Статті (БЖЦМ) : [224] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 201 до 220 з 224
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендівПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Христенко М. Ю.
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2017Роль наукового журналу “Economic development and cultural change” у популяризації економічних ідей Саймона КузнецяЧекштуріна В. М.
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016Проблемність поняття і терміну langageПросяник О. П.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2017Проблема концептуалізації потенціального лінгвального буття і термін langue у рукописній спадщині Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2016Споживацька поведінка у соціокультурному аспектіСорокіна Г. В.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.
2015Effectiveness indicators of social media marketing campaignByelikova Y. V.
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2016Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїБєлікова Ю. В.
2016Методичні основи формування комплексу цільових програм впровадження екологічного туризмуЗима О. Г.; Зима О. Г.; Голуб М. О.
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2015Концептуальні основи управління емоціямиБєлікова Ю. В.
2016Драйвери та бар`єри використання on-line опитувань в Україні.Бєлікова Ю. В.
2015Гендерні особливості інтернет рекламиБєлікова Ю. В.
2015Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММБєлікова Ю. В.
2016Технологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google FormsБєлікова Ю. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 201 до 220 з 224