Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 681-690 зі 966 (час пошуку: 0.069 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2015Методичний підхід до оцінки маркетингової стратегії в процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2016Сучасна стратегія ведення бізнесу – франчайзингЛитвиненко А. О.; Махота А. В.; Литвиненко А. А.; Махота А. В.; Lytvynenko A. O.; Makhota A. V.
2016Облікові аспекти витрат на технічне переозброєнняФартушняк О. В.; Цибулько Д. І.; Цыбулько Д. И.; Fartushnyak O. V.; Tsybulko D. I.
2016Держава як суб’єкт впливу на розвиток інтелектуального капіталу підприємстваМатющенко С. С.; Матющенко С. С.; Matyushchenko S. S.
2016Аналіз стану інноваційної діяльності та розвитку інноваційної праці.Черноіванова Г. С.; Черноиванова А. С.; Chernoivanova H. S.
2016Особенности определения трудоемкости при нормировании творческого и инновационного трудаЧерноиванова А. С.; Черноіванова Г. С.; Chernoivanova H. S.
2016Теоретичні положення управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2016ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОБЛІКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВПасенко Н. С.; Pasenko N. S.
2016ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ З ОПЛАТИ ПРАЦІ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІЧухлєбова Т. О.; Чухлебова Т. О.; Chukhlebova T. О.