Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупир О. М.-
dc.contributor.authorОкапінський Д. М.-
dc.date.accessioned2024-09-26T20:11:31Z-
dc.date.available2024-09-26T20:11:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧупир О. М. Інтернет-маркетинг як сучасна платформа для розвитку бізнесу та підвищення ділової активності підприємницької діяльності / О. М. Чупир, Д. М. Окапінський // Modern research in science and education (December 7-9, 2023). Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. – BoScience Publisher. Chicago, USA, 2023. – P. 1025-1033.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33632-
dc.description.abstractЗ’ясовано роль і значення інтернет-маркетингу для здійснення успішної підприємницької діяльності, розглянуто особливі характеристики інтернет-маркетингу на відміну від звичайних маркетингових інструментів і критерії порівняння понять «інтернет-маркетинг» і «digital-маркетинг», а також визначено переваги та недоліки інтернет-маркетингу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectцільова аудиторіяru_RU
dc.subjectінтернет-торгівляru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.titleІнтернет-маркетинг як сучасна платформа для розвитку бізнесу та підвищення ділової активності підприємницької діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.