Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33757
Назва: Концептуальні засади сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг
Автори: Вовк В. Я.
Урусова С. С.
Теми: банківський сектор
ринок банківських послуг
конкуренція
конкурентне середовище
сегмент ринку
конкурентна сила
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Вовк В. Я. Концептуальні засади сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг / В. Я. Вовк, С. С. Урусова // Економіка розвитку. – 2014. – № 1 (69). – С. 17-22.
Короткий огляд (реферат): Вказано, що спад і стагнація в банківському секторі України на тлі посилення макроекономічної нестабільності у світі загострили проблематику підвищення конкурентоспроможності вітчизняних банків як на внутрішньому, так і на зовнішньому фінансових ринках. Для формування ефективної конкурентної стратегії авторами запропоновано методичний інструментарій сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг, який окремими етапами передбачає розподіл банків на групи конкурентів за параметрами конкурентних позицій у провідних сегментах ринку, аналіз їх конкурентної сили та можливостей щодо застосування певних методів конкуренції в процесі конкурентної боротьби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33757
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
вовк.pdf461,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.