Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубцова О. В.-
dc.contributor.authorПолякова Т. Ю.-
dc.date.accessioned2024-10-08T13:12:35Z-
dc.date.available2024-10-08T13:12:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДубцова О. В. Невербальні дії комунікантів, що призводять до комунікативних невдач / О. В. Дубцова, Т. Ю. Полякова // Вісник науки та освіти. –Київ, 2023. - 8(14). – С. 144–155.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33764-
dc.description.abstractУ статі виявлено й описано комунікативні невдачі, спричинені невербальними діями комунікантів в межах інтерсуб’єктивної парадигми. Комунікативна невдача розглядається як нездатність суб’єктів інтеракції вивести інференцію або виведення хибної інференції в межах інтерсуб’єктного акту. Інтерсуб’єктний акт тлумачиться як взаємодія, в межах якої вербальні/невербальні дії комунікантів розглядаються як перцептивні стимули, що запускають паралельні свідомі/несвідомі інференційні процеси, які включають когніцію, волевиявлення й афект в ініціацію мотивованої комунікативної дії. Інференційний аналіз, застосований у дослідженні, надає інструментарій для відтворення інференційних процесів комунікантів та уможливлює врахування когнітивних, перцептивних, афективних та волевиявних аспектів взаємодії, зумовлюючих їх цілеспрямовані мотивовані вербальні/невербальні комунікативні дії. Випадки комунікативних невдач, що підлягають інференційному аналізу, відібрані з американського кінодискурсу, представленого жанром ситуаційної комедії, який моделює живе спілкування. Ми стверджуємо, що комунікативні невдачі, спричинені невербальними діями комунікантів, представлені інтерсуб’єктними актами, в межах яких комуніканти або не можуть вивести інференцію або виводять хибну інференцію як наслідок неусвідомлення або хибного усвідомлення справжніх мотивів дій адресанта, які визначаються його інтересами, бажаннями, потребами та почуттями. Ми доводимо, що інтенції та інференції комунікантів пов’язані з їхнім афективним станом, який, в залежності від інтересів та бажань комунікантів, що належать до сфери волевиявлення, визначає мотиви їхніх комунікативних дій. Як свідчить наш емпіричний матеріал, за умов дефіциту інформації щодо справжніх мотивів комунікативних дій адресанта, адресат прибігає до стереотипів, як єдиного можливого, перевіреного на практиці, універсального способу інтерпретації комунікативної поведінки адресанта.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectафективний станru_RU
dc.subjectінтерсуб’єктний актru_RU
dc.subjectінтенціяru_RU
dc.subjectінференціяru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectкомунікативна невдачаru_RU
dc.subjectмотивru_RU
dc.subjectневербальна діяru_RU
dc.subjectстереотипru_RU
dc.titleНевербальні дії комунікантів, що призводять до комунікативних невдачru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубцова Стаття.pdf3,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.