Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПочуєва О. О.-
dc.date.accessioned2024-10-08T13:37:46Z-
dc.date.available2024-10-08T13:37:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПочуєва О. О. Формування медіакультури у майбутніх керівників закладів освіти: управлінський аспект / О. О. Почуєва // Імідж сучасного педагога. – 2023. - (4(211). - С. 35–40.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33766-
dc.description.abstractРозглянуто механізми формування медіакультури у майбутніх керівників закладів освіти. На основі аналізу теоретичних підходів дослідження встановлено, що «медіакультура» – це культура сприймання і виробництва соціальними групами та соціумом у цілому сукупності інформаційно-комунікаційних засобів, що функціонують у суспільстві, знакових систем, технологій комунікації, пошуку, збирання, виробництва і передавання інформації. З’ясовано, що на формування медіакультури керівників закладів освіти може впливати декілька соціальних і контекстуальних факторів, серед яких: взаємодія та соціалізація, професійний розвиток, організаційна культура, практики, що ґрунтуються на дослідженнях і фактичних даних. На першому підготовчому етапі формування медіакультури здобувачами була проаналізована Концепція впровадження медіаосвіти в Україні (нова редакція), а також декілька онлайн-курсів і проєктів. На другому практичному етапі виокремлені фактори, критерії сформованості медіакультури керівників і вектори, за якими може відбуватися розвиток медіакультури керівника закладу освіти. Медіакультура створює нове середовище існування, нову реальність, нові вимоги до професіоналізму керівника закладу освіти, що передбачає високий рівень медіакультури. Сформована на високому рівні медіакультура керівників закладів загальної середньої освіти надає можливість управлінцю стати інноваційним, активно діяти в медійному просторі освітнього середовища, застосовуючи новітні досягнення науки та техніки. Тому медіакультура має стати частиною сучасної управлінської культури та інструментом взаємозацікавленої комунікативної співпраці всіх учасників освітнього процесу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмедіаосвітаru_RU
dc.subjectмедіакультураru_RU
dc.subjectкерівник закладів освітиru_RU
dc.subjectфакториru_RU
dc.subjectкритерії медіакультуриru_RU
dc.subjectвектори розвитку медіакультури керівників закладів освітиru_RU
dc.titleФормування медіакультури у майбутніх керівників закладів освіти: управлінський аспектru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 1 Імідж сучасного педагога.pdf376,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.