Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.contributor.authorГлобенко Г. С.-
dc.date.accessioned2024-10-09T14:45:37Z-
dc.date.available2024-10-09T14:45:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Формування міжнародної збутової стратегії підприємства / Н. В. Проскурніна, Г. С. Глобенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 977-980.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33819-
dc.description.abstractВисвітлено сутність та особливості формування стратегії збуту. Досліджено стратегічні пріоритети розвитку підприємства на зовнішніх ринках. Визначено напрями реалізації міжнародної збутової стратегії підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectзбутова діяльністьru_RU
dc.subjectстратегія збутуru_RU
dc.subjectтактика збутуru_RU
dc.subjectміжнародна збутова стратегіяru_RU
dc.titleФормування міжнародної збутової стратегії підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.