Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33826
Назва: Маркетингові стратегії просування продукції на європейських ринках
Автори: Козуб В. О.
Василенко В. О.
Теми: європейський ринок
споживча поведінка
просування продукції
маркетингові стратегії
глобалізація
локалізація
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Козуб В. О. Маркетингові стратегії просування продукції на європейських ринках / В. О. Козуб, В. О. Василенко // Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи [Електронне видання]: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 07 червня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. - Харків, 2024. - С. 245-247.
Короткий огляд (реферат): Зауважено на необхідності дослідження споживчої поведінки на європейському ринку в контексті впровадження будь-яких стратегій просування продукції. Визначено та охарактеризовано засоби дослідження реакції споживачів. Розглянуто ключові маркетингові стратегії, що застосовують для просування продукції на європейських ринках: глобалізація, що полягає в створенні однакового бренду та маркетингового образу для всіх ринків, та локалізація, яка передбачає адаптацію маркетингових кампаній до місцевих умов, культурних та мовних особливостей. Представлено приклади успішних стратегій європейських компаній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33826
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf572,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.