Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорова Т.-
dc.contributor.authorЧжан Цайджин-
dc.date.accessioned2024-10-10T13:30:41Z-
dc.date.available2024-10-10T13:30:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБорова Т. Організаційно-педагогічні умови формування іншомовної комунікативної компетентності учнів в умовах неформальної освіти в КНР / Т. Борова, Чжан Цайджин // European Humanities Studies: State and Society. – 2022. - Issue 3. - С.30-46.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33841-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано організаційно-педагогічні умови формування іншомовної комунікативної компетентності учнів китайських недержавних закладів середньої освіти в умовах полікультурного середовища. Виокремлено чинники, які впливають на створення ефективної освітнього середовища щодо навчання іноземній мові у недержавних закладах освіти Китайської Народної Республіки. Розглянуто тенденції впливу на створення організаційно-педагогічних умов у секторі неформальної освіти КНР з урахуванням глобальних процесів, які відбуваються у світовому суспільстві. Підкреслена важливість залучення інноваційних форм і методів навчання з урахуванням національної ідентичності мовної особистості. Визначена пріоритетність запровадження компетентнісного підходу у процесі навчання англійській мові у китайському недержавному закладі освіти. Схарактеризовано структуру іншомовної компетентності, що дало можливість висвітлити підґрунтя створення педагогічної взаємодії на партисипативній основі. Сфокусовано увагу використання інтерактивних методів із широким залученням ІТ на основі змішаної форми навчання.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умови, іншомовна комунікативна компетентність учнівru_RU
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умови, іншомовна комунікативна компетентність учнівru_RU
dc.subjectнеформальна освітаru_RU
dc.subjectКитайська Народна Республікаru_RU
dc.subjectінноваційні технологіїru_RU
dc.subjectпедагогічна взаємодіяru_RU
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови формування іншомовної комунікативної компетентності учнів в умовах неформальної освіти в КНРru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борова Стаття 1..pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.