Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33841
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борова Т. | - |
dc.contributor.author | Чжан Цайджин | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-10T13:30:41Z | - |
dc.date.available | 2024-10-10T13:30:41Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Борова Т. Організаційно-педагогічні умови формування іншомовної комунікативної компетентності учнів в умовах неформальної освіти в КНР / Т. Борова, Чжан Цайджин // European Humanities Studies: State and Society. – 2022. - Issue 3. - С.30-46. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33841 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано організаційно-педагогічні умови формування іншомовної комунікативної компетентності учнів китайських недержавних закладів середньої освіти в умовах полікультурного середовища. Виокремлено чинники, які впливають на створення ефективної освітнього середовища щодо навчання іноземній мові у недержавних закладах освіти Китайської Народної Республіки. Розглянуто тенденції впливу на створення організаційно-педагогічних умов у секторі неформальної освіти КНР з урахуванням глобальних процесів, які відбуваються у світовому суспільстві. Підкреслена важливість залучення інноваційних форм і методів навчання з урахуванням національної ідентичності мовної особистості. Визначена пріоритетність запровадження компетентнісного підходу у процесі навчання англійській мові у китайському недержавному закладі освіти. Схарактеризовано структуру іншомовної компетентності, що дало можливість висвітлити підґрунтя створення педагогічної взаємодії на партисипативній основі. Сфокусовано увагу використання інтерактивних методів із широким залученням ІТ на основі змішаної форми навчання. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови, іншомовна комунікативна компетентність учнів | ru_RU |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови, іншомовна комунікативна компетентність учнів | ru_RU |
dc.subject | неформальна освіта | ru_RU |
dc.subject | Китайська Народна Республіка | ru_RU |
dc.subject | інноваційні технології | ru_RU |
dc.subject | педагогічна взаємодія | ru_RU |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови формування іншомовної комунікативної компетентності учнів в умовах неформальної освіти в КНР | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борова Стаття 1..pdf | 2,67 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.