Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорова Т. А.-
dc.contributor.authorЯн Сісі-
dc.date.accessioned2024-10-10T14:08:24Z-
dc.date.available2024-10-10T14:08:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБорова Т. А. Формування профілю викладача закладу вищої освіти на основі компетентнісного підходу / Т. А. Борова, Ян Сісі // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». - 2023. - Вип. 15 (29). Електронне наукове фахове видання.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33846-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню результатів аналізу питання формування профілю викладачів закладів вищої освіти на основі компетентнісного підходу у різних країнах світу. Проаналізовані основні документи, які регламентують та визначають діяльність викладача закладу вищої освіти. Виокремлено основні напрями забезпечення якості освіти у Європейському українському вимірі та через підвищення рівня професійності викладачів. Досліджено, що сучасні підходи до моделювання складу професійної компетентності різняться, проте ґрунтуються на загальному теоретичному уявлення про склад, структуру та функції соціального досвіду, що містить досвід пізнавальної діяльності, досвід застосування способів діяльності; досвід професійних відносин; рефлексія.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвикладачru_RU
dc.subjectпрофіль викладачаru_RU
dc.subjectпрофесійна діяльність викладачаru_RU
dc.subjectкомпетентнісний підхідru_RU
dc.subjectєвропейський профіль професійної компетентності викладачаru_RU
dc.titleФормування профілю викладача закладу вищої освіти на основі компетентнісного підходуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борова стаття 6.pdf350,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.