Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33880
Назва: | Основні види самостійної роботи студентів економічних спеціальностей під час вивчення англійської мови |
Автори: | Іваніга О. В. Тарасенко С. Є. |
Теми: | психологічна готовність професійна комунікація англійська мова студенти-економісти |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Іваніга О. В. Основні види самостійної роботи студентів економічних спеціальностей під час вивчення англійської мови / О. В. Іваніга, С. Є. Тарасенко // Інноваційна педагогіка. ‒ 2023. ‒ Вип. 56. - Т. 1. ‒ С. 208-211. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено проблему психологічної готовності студентів до професійної комунікації на заняттях англійської мови. Представлено погляди науковців на сутність цього явища (сукупність професійних знань, умінь та навичок, таких рис характеру як комунікативні здібності, працездатність, професійна пам'ять, толерантність, прагнення до самоконтролю та саморозвитку.). Визначено основні складові психологічної готовності до професійної комунікації: мотиваційна (професійні установки та інтереси, бажання займатися професійною діяльністю за фахом та застосовувати отриманні знання в обраній професійній сфері), орієнтаційна (віддзеркалює цінніснопрофесійні орієнтації, в основі яких полягає професійна етика, професійні ідеали, принципи, переконання та готовність діяти на їх основі), пізнавально-оперативна (спрямована на формування уваги, уявлень, знань, дій, операцій та заходів, які є необхідними для роботи за фахом), емоційно-вольова (вольові процеси та почуття, які відповідають за успішне здійснення та результат діяльності молодого фахівця, його емоційний стан, самовладання, наполегливість, ініціативність, рішучість, ступень самостійності виконання того чи іншого завдання, уміння самоконтролю), психофізіологічна (впевненість у власних силах, прагнення виконати завдання, не зважаючи на певні складнощі, уміння контролювати та коригувати свою поведінку у колективі, проявляти активність, витримку та урівноваженість під час здійснення професійної діяльності), оцінююча (передбачає самооцінку готовності працювати і відповідність процесу розв'язання професійних завдань оптимальним алгоритмам). Висвітлено досвід щодо формування психологічної готовності до професійної комунікації під час занять з англійської мови (моделювання відповідної комунікативної діяльності; організація дискусій; ігрова діяльність; проведення тренінгів; організація зустрічей із економістами). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33880 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іваніга_Стаття-2.pdf | 153,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.