Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33881
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлексєєва М. І.-
dc.contributor.authorІслямова К. С.-
dc.date.accessioned2024-10-12T20:15:03Z-
dc.date.available2024-10-12T20:15:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФормування готовності студентів немовних спеціальностей до професійно-орієнтованого спілкування іноземною мовою / М. І. Алексєєва, К. С. Іслямова // Наука і техніка сьогодні. Серія “Педагогіка”, Серія “Право”, Серія “Економіка”, “Фізико-математичні науки”, Серія “Техніка”. – Київ, 2023. – Вип. 7(21). – С. 244-253.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33881-
dc.description.abstractУ сучасному світі випускники ВНЗ мають мати не лише гарну професійну підготовку, а й полікультурну освіту. Очевидна потреба у такій мовній підготовці, яка має бути заснована на широкій іншомовній комунікації. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови немовних вишах не зводиться лише до вивчення «мови для спеціальних цілей». Сутність професійно-орієнтованого навчання на іноземній мові полягає в її інтеграції зі спеціальними дисциплінами з метою отримання додаткових професійних знань та формування професійно значимих якостей особистості. Термін «професійно-орієнтоване навчання» використовується для позначення процесу викладання іноземної мови у немовному вузі, орієнтованого на читання літератури зі спеціальності, вивчення професійної лексики та термінології, а також і на спілкування у сфері професійної мовної діяльності. Після закінчення навчання професіонали починають працювати з спеціальності. Специфіка майбутньої діяльності визначає особливості розвитку самостійності в оволодінні ними іншомовними компетенціями. Функції мови для спеціальних цілей полягають у використанні мови як засобу розвитку професійної інтуїції; формуванні стійкого інтересу до професійної діяльності; засобу організації спілкування; розвитку спостережливості, здатності до співпереживання, зорової пам'яті, асоціативного мислення; самовираження у професії; розвиток потреби в професійному розвитку; розвитку загальних професійно-значущих здібностей учнів; розвитку критичного сприйняття професійно-орієнтованої інформації. Процес формування готовності студентів немовних спеціальностей до професійно-орієнтованого спілкування іноземною мовою буде більш ефективним, якщо: визначено структуру процесу формування готовності студентів немовних спеціальностей до професійно-орієнтованого спілкування іноземною мовою на основі системного, інтегративно-діяльнісного та текстуально-діалогічного підходів; виявлено та реалізовано педагогічні умови.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпрофесійно-орієнтованого спілкуванняru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectнемовні спеціальностіru_RU
dc.subjectякості особистостіru_RU
dc.titleФормування готовності студентів немовних спеціальностей до професійно-орієнтованого спілкування іноземною мовоюru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іслямова Стаття 1.pdf3,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.