Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.contributor.authorДзин Лань-
dc.date.accessioned2024-10-12T20:40:35Z-
dc.date.available2024-10-12T20:40:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКравченко Г. Ю. Організаційна культура як складник розвитку конкурентоспроможності закладу вищої освіти (з досвіду університетів провінції Сичуань, КНР) / Кравченко Г. Ю., Дзин Лань / Електронне наукове фахове видання «Імідж сучасного педагога». - 2023. - № 2 (209). - С. 42-48.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33885-
dc.description.abstractУ змісті статті розглянуто залежність зв’язків організаційної культури та конкурентоспроможності закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг. На основі аналізу теоретичних підходів дослідження встановлено, що зміст поняття «конкуренція» передбачає суперництво, боротьбу за досягнення найкращих результатів, отримання конкурентних переваг шляхом ефективного використання всіх наявних ресурсів, виготовлення та реалізації конкурентоспроможної продукції. Під «конкуренцією» ми розуміємо сукупність дій і процесів між суб’єктами освітньої діяльності в умовах ринкових відносин, які призводять до змагань один з одним із метою досягнення переваг. З’ясовано, що «організаційна культура університету» визначається особливостями дотримання духовних цінностей, які формуються закладом освіти у процесі своєї діяльності, кінцевим результатом якої є всебічно розвинута особистість студентів. Організаційна культура є стратегічним чинником розвитку закладу вищої освіти, а її усвідомлення дозволяє краще зрозуміти організацію, її призначення, функціонування та існування на ринку освітніх послуг. Саме організаційна культура учасників освітнього процесу в закладі вищої освіти передбачає партнерство, ініціативність і новаторство. Доведено, що формування організаційної культури університету є довгостроковим і складним систематичним проєктом, а реалізація інновацій вимагає ретельного проєктування та планування. Заклади вищої освіти завжди прагнуть підтримувати свою елітарність. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти Китайської народної республіки вимірюється певними «характеристиками», які накопичуються у процесі довгострокового розвитку організації та складаються з особливостей структурних елементів протікання освітнього процесу, стилю навчання та застосування сучасних методик викладання, інноваційних науково-технічних досліджень, сучасних систем управління, створеного освітнього середовища. Організаційна культура викладача сприяє формуванню організаційної культури ЗВО та впливає на конкурентоспроможність вищої школи.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectорганізаційна культураru_RU
dc.subjectосвітній процесru_RU
dc.subjectосвітні послугиru_RU
dc.subjectзаклад вищої освітиru_RU
dc.titleОрганізаційна культура як складник розвитку конкурентоспроможності закладу вищої освіти (з досвіду університетів провінції Сичуань, КНР)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 3 Кравченко Г.Ю...pdf482,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.