Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33901
Назва: Огляд сучасних наукових теорії та підходів до формування критичного мислення у студентів закладів вищої освіти
Автори: Петренко В. О.
Теми: критичне мислення
формування критичного мислення
студенти закладів вищої освіти
підходи до формування критичного мислення
оцінювання критичного мислення
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Петренко В. О. Огляд сучасних наукових теорії та підходів до формування критичного мислення у студентів закладів вищої освіти / В.О. Петренко// Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]: Педагогічні науки /– Херсон : ХДУ, 2023. - № 101.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює сучасні наукові теорії та підходи до визначення сутності й змісту понять «критичність», «критичне мислення» (далі-КМ) в різних наукових площинах з метою подальшої розробки та впровадження інноваційних педагогічних технологій для формування КМ у здобувачів вищої освіти. В статті схарактеризовано підходи до інтерпретації основних понять КМ, як-то: «критика», «критичність», «критерій». Розглянуто підходи до формування КМ в психолого-педагогічних джерелах, як-то: філософський; соціологічний; психологічний, що охоплює когнітивні навички та диспозиції до КМ; педагогічний, підґрунтям якого може бути будь-який із згаданих вище підходів. Зазначено, що оцінювання КМ залежить від його концептуалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33901
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.