Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33901
Назва: | Огляд сучасних наукових теорії та підходів до формування критичного мислення у студентів закладів вищої освіти |
Автори: | Петренко В. О. |
Теми: | критичне мислення формування критичного мислення студенти закладів вищої освіти підходи до формування критичного мислення оцінювання критичного мислення |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Петренко В. О. Огляд сучасних наукових теорії та підходів до формування критичного мислення у студентів закладів вищої освіти / В.О. Петренко// Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]: Педагогічні науки /– Херсон : ХДУ, 2023. - № 101. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття висвітлює сучасні наукові теорії та підходи до визначення сутності й змісту понять «критичність», «критичне мислення» (далі-КМ) в різних наукових площинах з метою подальшої розробки та впровадження інноваційних педагогічних технологій для формування КМ у здобувачів вищої освіти. В статті схарактеризовано підходи до інтерпретації основних понять КМ, як-то: «критика», «критичність», «критерій». Розглянуто підходи до формування КМ в психолого-педагогічних джерелах, як-то: філософський; соціологічний; психологічний, що охоплює когнітивні навички та диспозиції до КМ; педагогічний, підґрунтям якого може бути будь-який із згаданих вище підходів. Зазначено, що оцінювання КМ залежить від його концептуалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33901 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Петренко_В_О_ стаття_Сучасні наукові теорії та підходи до фомування КМ у студентів ЗВО.pdf | 362,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.