Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33913
Назва: Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐ педагогічний аспект
Автори: Петришин Л. Й.
Почуєва О. О.
Лемещук М. А.
Звоздецька В. Г.
Теми: цифровізація освіти
психологічні виміри освіти
психологічна стійкість
інноваційні освітні стратегії
психолого-педагогічна активність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Петришин Л. Й. Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐ педагогічний аспект / Л. Й. Петришин, О. О. Почуєва, М. А. Лемещук та ін. // Академічні візії. – 2023. – Вип. 17.
Короткий огляд (реферат): У ході дослідження встановлено, що цифровізація освіти постає глобальним трендом сучасності, яке формує різноманітні соціокультурні виміри, які характеризують цей процес. Відзначено, що психолого-педагогічні аспекти є ключовими факторами в сегменті ефективності використання цифрових ресурсів у освітньому просторі. Зазначено, що основною умовами успішності процесу цифровізації є готовність учасників освітнього простору до інноваційних трансформацій та світоглядні переконання щодо перспективності цифрових технологій. Згідно з результатами наукової розвідки, вказано такі психолого-педагогічні настанови цифровізації освіти: адаптаційну, мотиваційну, самоорганізаційну, стабілізаційну. Перспективними напрямами досліджень визначено потребу в синергетичних міждисциплінарних дослідженнях процесів цифровізації в психолого-педагогічному контексті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33913
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Почуєва стаття 3.pdf228,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.