Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33916
Назва: | Мобільні додатки для вивчення англійської мови як засіб організації самостійної роботи студентів |
Автори: | Шевчук А. О. |
Теми: | інформаційно-комунікаційні технології мобільне навчання мобільні навчальні програми самостійна робота студентів |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Шевчук А. О. Мобільні додатки для вивчення англійської мови як засіб організації самостійної роботи студентів / А. О. Шевчук // Інноваційна Педагогіка. ‒ Одеса, 2023. – Вип. 58. – Т. 2. ‒ С. 141-144. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі можливостей використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення іноземної мови, а також підкреслено важливість оновлення змісту навчальних курсів й запровадженні нових технологій навчання іноземної мови. Проаналізовано специфіку й можливості мобільного навчання як ефективної дистанційної технології, окреслено переваги її використання у навчанні іноземної мови. Автор розкриває поняття мобільного навчання та розглядає його переваги у викладанні іноземних мов. Доведено, що повсякденне використання студентами мобільних телефонів та інших пристроїв слугує основним стимулом масового поширення мобільного навчання в усьому світі. Схарактеризовано позитивні трансформації в методиці викладання іноземної мови, які стимулює мобільне навчання. Наведено класифікацію мобільних програмних додатків, що можуть бути використані в процесі викладання англійської мови для студентів. У статті наводиться короткий огляд мобільних додатків для навчання англійської мови та досвід їх використання у самостійній роботі студентів. Наведено класифікацію мобільних програмних додатків, що можуть бути використані в процесі викладання англійської мови. Розглянуто декілька мобільних додатків для вивчення іноземної мови (LinguaLeo, Duolingo, Words, Easy Ten, Learn English, LearnEnglish Podcasts). Підсумовано, що мобільні технології створюють нове середовище й можливості для навчання; вони стали важливим освітнім інструментом, яким можна успішно оперувати у навчанні іноземної мови. Підсумовано, що мобільні пристрої не замінюють традиційні методи навчання, а створюють нове середовище й можливості для нього; вони стали важливим освітнім інструментом, яким можна успішно оперувати у навчанні іноземної мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33916 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шевчук А. О..pdf | 149,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.