Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33919
Назва: | Роль профорієнтаційних центрів у формуванні мовленнєвої культури старшокласників |
Автори: | Будянська В. А. Мариківська Г. А. |
Теми: | мовленнєва культура позашкільна освіта профорієнтаційні центри |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Будянська В. А. Роль профорієнтаційних центрів у формуванні мовленнєвої культури старшокласників / В. А. Будянська, Г. А. Мариківська // The 6th International scientific and practical conference “Global science: prospects and innovations” (February 1-3, 2024). - Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2024. – Р. 188 – 198. |
Короткий огляд (реферат): | У статті доведено доцільність формування мовленнєвої культури старшокласників у профорієнтаційних центрах, що діють при багатьох закладах вищої освіти й за рахунок гнучкості й особистісної орієнтованості освітнього процесу потенційно здатні забезпечувати оптимальні умови для формування мовленнєвої культури кожного учня з урахуванням його навчальних досягнень і професійно-освітніх потреб. Зроблено висновок про те, що завдання формування мовленнєвої культури учнів старшої школи повністю узгоджене з провідними завданнями, які постають перед системою довузівської освіти загалом та довузівськими центрами українських закладів вищої освіти зокрема. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33919 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Будянська Стаття 1.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.