Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33924
Назва: | Актуальність SOFT SKILLS у формуванні професійних компетенцій у студентів майбутніх менеджерів на заняттях англійської мови |
Автори: | Діденко Ж. Максимова І. |
Теми: | компетенція лідерство практичні вправи професійні вміння непрофесійні вміння |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Діденко Ж. Актуальність SOFT SKILLS у формуванні професійних компетенцій у студентів майбутніх менеджерів на заняттях англійської мови / Ж. Діденко, І. Максимова ‒ Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Серія «Педагогіка» ‒ 2024. – Вип. 18 (35). |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано дослідження українських та іноземних вчених щодо визначення soft skills, hard skills та пріоритету soft skills для досягнення позитивних результатів у бізнес діяльності. Установлено, що існує зв'язок між компетентностями та компетенціями, які визначають, наскільки ефективно особа використовує свої компетентності для досягнення конкретних результатів. Автори розглядають сутність та важливість розвитку м'яких навичок у студентів, які готуються до кар'єри у сфері управління та досліджують, як Soft Skills, наприклад, комунікація, лідерство, творче вирішення проблем, діагностичні навички, навички розв'язання конфліктів та правильно розподіляти час, впливають на формування ключових професійних компетенцій у майбутніх менеджерів. В статті надана низка практичних вправ для розвитку Soft Skills серед студентів з метою підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33924 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Діденко Ж.І..pdf | 314,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.