Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваніга О. В.-
dc.contributor.authorТарасенко С. Є.-
dc.date.accessioned2024-10-13T21:23:51Z-
dc.date.available2024-10-13T21:23:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІваніга О. В. Вдосконалення навичок письма зі студентами немовних факультетів за допомогою інтелект карт / О. В. Іваніга, С. Є. Тарасенко // Інноваційна Педагогіка. ‒ 2023. - Том 1. ‒ Вип. 65. ‒ С. 182–185.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33927-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється підхід до розвитку письма студентів немовних факультетів. Цей вид роботи вважається одним із найскладніших під час вивчення іноземної мови, адже поєднує у собі декілька видів діяльності одночасно (формулювання ідеї та засоби її виразу, грамотну побудову речення; правильний правопис лексичних одиниць; застосування слів-зв’язок, правильне оформлення письмового повідомлення в залежності від його стилю). Установлено, що для грамотної та логічної побудови письмового мовлення студенти мають набути стійкі навички письма, що пов’язано з необхідністю розуміння відповідних знань з обраної теми, відповідних лексичних одиниць, для того, щоб утворити логічний текст або есе. Установлено, що одним з шляхів подолання проблем з навчання письму студентів немовних факультетів є метод інтелекткарток, який сприяє формуванню організованого розумового процесу, який пізніше перетворюється на письмовий текст. Інтелект-карта є інструментом візуалізації, що покращує здатність студентів до логічного мислення та розвитку когнітивних схем. Інтелект карти представляють собою інструмент активізації візуального мислення, що має безліч переваг у порівнянні з веденням нотаток та іншими класичними методами, через використання яких студентам стає складніше пов’язувати ідеї та відтворювати їх письмово. З’ясовано, що цей метод розвитку письмового мовлення студентів можна використовувати зі студентами, іяк володіють мовою як на рівні А2, так і зі студентами з високим рівнем знаь англійської мови. Проілюстровано досвід використання інтелект карток зі студентами з різним рівнем знань володіння англійською мовою. Використання інтелект-карток сприяє більш швидкому та ефективному навчанню письму та активізації когнітивних процесів студентів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectанглійська моваru_RU
dc.subjectстуденти немовних факультетівru_RU
dc.subjectписьмоru_RU
dc.subjectінтелект карти.practical recommendationsru_RU
dc.subjecteffective waysru_RU
dc.subjectpreparing and delivering university lecturesru_RU
dc.subjectgoalsru_RU
dc.subjecttiming and structuringru_RU
dc.subjectflexibilityru_RU
dc.subjectactive learningru_RU
dc.titleВдосконалення навичок письма зі студентами немовних факультетів за допомогою інтелект картru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іваніга Стаття 1.pdf271,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.