Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлєксєєв С. Б.-
dc.date.accessioned2024-10-15T06:42:15Z-
dc.date.available2024-10-15T06:42:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАлєксєєв С. Б. Аналіз постачальницького потенціалу торговельної мережі / С. Б. Алексєєв // Економіка розвитку. – 2014. – № 2 (70). – С. 39-43.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33976-
dc.description.abstractПроаналізовано наявні методи відбору постачальників. Визначено особливості управління взаємодією з постачальниками в торговельних мережах. Обґрунтовано структуру постачальницького потенціалу, що містить економічну й управлінську складові. Запропоновано методику розрахунку елементів постачальницького потенціалу і сукупного постачальницького потенціалу торговельної мережі. Розраховано постачальницький потенціал і коефіцієнт його використання для трьох провідних торговельних мереж Донецької області, що здійснюють торгівлю продуктами харчування.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectпостачальницький потенціалru_RU
dc.subjectторговельна мережаru_RU
dc.subjectаналізru_RU
dc.subjectметодика розрахункуru_RU
dc.titleАналіз постачальницького потенціалу торговельної мережіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
алексєєв.pdf501,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.