Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГонський М. Д.-
dc.date.accessioned2024-10-15T08:57:38Z-
dc.date.available2024-10-15T08:57:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГонський М. Д. Комерційна функція як основа ефективної комерційної діяльності торговельного підприємства / М. Д. Гонський // Економіка розвитку. – 2014. – № 2 (70). – С. 103-107.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33988-
dc.description.abstractСистематизовано дослідження сучасних науковців щодо сутності комерційної функції. Подано концептуальне трактування комерційної функції, висвітлено дію основних параметрів впливу на ефективність реалізації комерційної функції. У результаті дослідження запропоновано математичну модель залежності комерційної функції торговельного підприємства від трьох основних чинників: асортиментної політики, логістики та управління персоналом. Доведено можливість встановити оптимальні значення цих параметрів, за яких ефективність комерційної функції досягне точки екстремуму за умови незмінних параметрів зовнішнього середовища. Окреслено перспективність та нагальність розробок методологій оцінювання ефективності комерційних операцій.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectкомерційна діяльністьru_RU
dc.subjectкомерційна функціяru_RU
dc.subjectторговельне підприємствоru_RU
dc.subjectметодологія оцінювання ефективності.ru_RU
dc.titleКомерційна функція як основа ефективної комерційної діяльності торговельного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гонський.pdf610,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.