Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШимко А. В.-
dc.date.accessioned2024-10-18T11:50:30Z-
dc.date.available2024-10-18T11:50:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШимко А. В. Організаційне забезпечення застосування маркетингових технологій на торговельних підприємствах / А. В. Шимко // Економіка розвитку. – 2014. – № 4 (79). – С. 94-99.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34045-
dc.description.abstractНа основі маркетингових досліджень підприємств роздрібної торгівлі обґрунтовано необхідність розробки методики формування і впровадження маркетингових технологій. Розроблено схему процесу, яка описує послідовність дій та застосування певних інструментів, методів, необхідних для розробки і впровадження маркетингових технологій. Детально розглянуто процес адаптації маркетингових технологій та їх оптимізацію на основі крос-маркетингового підходу. Обґрунтовано актуальність інтегрування маркетингових технологій та його вплив на результативність діяльності підприємства. Запропоновано систему показників, розроблену на основі концепції Balanced Scorecard, що дозволяє визначити результативність маркетингових технологій за допомогою кількісних та якісних параметрів оцінювання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectмаркетингові технологіїru_RU
dc.subjectформування маркетингових технологійru_RU
dc.subjectінтегрування маркетингових технологійru_RU
dc.subjectкрос-маркетинговий підхідru_RU
dc.subjectзбалансована система показниківru_RU
dc.titleОрганізаційне забезпечення застосування маркетингових технологій на торговельних підприємствахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шимко.pdf649,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.