Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСладких І. А.-
dc.date.accessioned2024-10-25T16:00:09Z-
dc.date.available2024-10-25T16:00:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСладких І. А. Педагогічний консалтинг у сучасних умовах трансформацій суспільства (міжнародний досвід) / І. А. Сладких // Тенденції та перспективи розвитку сучасної освіти в Україні : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28-29 листопада 2023 р. : тези допов. / за ред. С. О. Моїсеєва,О. В. Стребної. - Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервноїосвіти», 2023. - C. 290-292.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34135-
dc.description.abstractЦя робота аналізує міжнародний досвід у сфері педагогічного консалтингу, акцентуючи увагу на його актуальності в умовах сучасних соціальних та культурних трансформацій. Основу дослідження складають інтерв’ю з іноземними студентами (мігрантами з України) та китайськими студентами, які навчаються онлайн. Метою дослідження є визначення сучасних підходів та стратегій консалтингу, які відповідають унікальним потребам клієнтів. Педагогічний консалтинг включає створення сприятливого середовища для особистісного зростання, самоусвідомлення та розвитку ефективних механізмів подолання професійних проблем. Досліджено досвід країн ЄС та США, а також запропоновано стратегії, що можуть бути актуальними для України та КНР.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectміжнародний досвідru_RU
dc.subjectпедагогічний консалтингru_RU
dc.subjectсоціальні трансформаціїru_RU
dc.subjectадаптація мігрантівru_RU
dc.subjectпідходи до консалтингуru_RU
dc.subjectЄСru_RU
dc.subjectСШАru_RU
dc.subjectКНРru_RU
dc.titleПедагогічний консалтинг у сучасних умовах трансформацій суспільства (міжнародний досвід)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сладких тези 3.pdf133,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.