Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРодіонов С. О.-
dc.date.accessioned2024-10-30T16:04:15Z-
dc.date.available2024-10-30T16:04:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСучасні інформаційні технології в маркетингових дослідженнях : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. С.О. Родіонов. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 8 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34241-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінформаційні технологіїru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectінформаційне забезпеченняru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.titleСучасні інформаційні технології в маркетингових дослідженнях : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.