Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34293
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотельникова Ю. М.-
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.date.accessioned2024-11-05T10:16:03Z-
dc.date.available2024-11-05T10:16:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаркетинг в онлайн-середовищі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Ю. М. Котельникова, О. А. Небелиця. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 11 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34293-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectонлайн-маркетингru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectелектронний бізнесru_RU
dc.subjectмоделі е-бізнесуru_RU
dc.subjectцифровізаціяru_RU
dc.subjectCRM-системиru_RU
dc.titleМаркетинг в онлайн-середовищі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.