Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриневич Л. В.-
dc.contributor.authorМірзоєв Д. Ш.-
dc.date.accessioned2024-11-05T10:18:46Z-
dc.date.available2024-11-05T10:18:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПоведінка споживача : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Л. В. Гриневич, Д. Ш. Мірзоєв. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 10 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34294-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectфактори впливуru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectметоди дослідженняru_RU
dc.titleПоведінка споживача : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.249РП_075бак_ОК19_Поведінка споживача_Гриневич_Мірзоєв.pdf445,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.