Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34308
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кванденг Гоу | - |
dc.contributor.author | Полякова Г. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T17:08:06Z | - |
dc.date.available | 2024-11-05T17:08:06Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кванденг Гоу Вимірювання персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти на кваліметричній основі / Кванденг Гоу, Г. Полякова // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». Електронне наукове фахове видання. – 2024. - Випуск 18 (35). | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34308 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена теоретичним та прикладним аспектам переходу до персоналізованого навчання здобувачів вищої освіти з використанням ресурсів цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти. Метою статті є розкриття сутності моделі персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти, визначення інструментарію вимірювання його якості на основі використання кваліметричного підходу. У роботі розкрито принципи моделювання персоналізованого навчання студентів (системності, систематичності, індивідуального підходу, зворотного зв’язку, доступності, соціальної взаємодії, адаптивності, кваліметрії). Висвітлено взаємопов’язані компоненти моделі персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі (модель студента, модель викладача, персоналізована модель навчання на платформі, модель оцінювання). Визначено інструментарій вимірювання персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти за допомогою побудови відповідної факторно-критеріальної моделі. Складовими факторно-критеріальної моделі стали: компоненти моделі персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі; вагомості першого порядку (вагомості кожного компоненту); критерії, що конкретизують виокремлені компоненти»; вагомості другого порядку (вагомості кожного критерія), коефіцієнти відповідності критеріям, значення критеріїв компонентів. Наведено формули розрахунків персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі за компонентами моделі, значення критеріїв компонентів та загального рівня персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі у закладі вищої освіти. Зазначено, що використання кваліметричного підходу, розроблення та впровадження факторно-критеріальної моделі дозволяє визначити та конкретизувати систему взаємопов’язаних компонентів персоналізованого навчання в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти, вимірювати якість її функціонування. Звернута увага на те, що кваліметрична основа моделювання та вимірювання персоналізованого навчання студентів з використанням ресурсів цифрового освітнього середовища є вагомим інструментом управління якістю підготовки фахівців у закладі вищої освіти, задоволення освітніх потреб здобувачів вищої світи. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | персоналізоване навчання | ru_RU |
dc.subject | модель персоналізованого навчання студентів | ru_RU |
dc.subject | цифрове освітнє середовище | ru_RU |
dc.subject | кваліметричний підхід | ru_RU |
dc.subject | факторно-кваліметрична модель | ru_RU |
dc.subject | заклад вищої освіти | ru_RU |
dc.title | Вимірювання персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти на кваліметричній основі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Гванденг Гоу_Полякова Ганна.pdf | 348,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.