Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКванденг Гоу-
dc.contributor.authorПолякова Г.-
dc.date.accessioned2024-11-05T17:08:06Z-
dc.date.available2024-11-05T17:08:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКванденг Гоу Вимірювання персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти на кваліметричній основі / Кванденг Гоу, Г. Полякова // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». Електронне наукове фахове видання. – 2024. - Випуск 18 (35).ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34308-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичним та прикладним аспектам переходу до персоналізованого навчання здобувачів вищої освіти з використанням ресурсів цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти. Метою статті є розкриття сутності моделі персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти, визначення інструментарію вимірювання його якості на основі використання кваліметричного підходу. У роботі розкрито принципи моделювання персоналізованого навчання студентів (системності, систематичності, індивідуального підходу, зворотного зв’язку, доступності, соціальної взаємодії, адаптивності, кваліметрії). Висвітлено взаємопов’язані компоненти моделі персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі (модель студента, модель викладача, персоналізована модель навчання на платформі, модель оцінювання). Визначено інструментарій вимірювання персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти за допомогою побудови відповідної факторно-критеріальної моделі. Складовими факторно-критеріальної моделі стали: компоненти моделі персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі; вагомості першого порядку (вагомості кожного компоненту); критерії, що конкретизують виокремлені компоненти»; вагомості другого порядку (вагомості кожного критерія), коефіцієнти відповідності критеріям, значення критеріїв компонентів. Наведено формули розрахунків персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі за компонентами моделі, значення критеріїв компонентів та загального рівня персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі у закладі вищої освіти. Зазначено, що використання кваліметричного підходу, розроблення та впровадження факторно-критеріальної моделі дозволяє визначити та конкретизувати систему взаємопов’язаних компонентів персоналізованого навчання в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти, вимірювати якість її функціонування. Звернута увага на те, що кваліметрична основа моделювання та вимірювання персоналізованого навчання студентів з використанням ресурсів цифрового освітнього середовища є вагомим інструментом управління якістю підготовки фахівців у закладі вищої освіти, задоволення освітніх потреб здобувачів вищої світи.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectперсоналізоване навчанняru_RU
dc.subjectмодель персоналізованого навчання студентівru_RU
dc.subjectцифрове освітнє середовищеru_RU
dc.subjectкваліметричний підхідru_RU
dc.subjectфакторно-кваліметрична модельru_RU
dc.subjectзаклад вищої освітиru_RU
dc.titleВимірювання персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти на кваліметричній основіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Гванденг Гоу_Полякова Ганна.pdf348,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.