Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34309
Назва: Багатоконтурна адаптація у цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти
Автори: Пушкар О.
Полякова Г.
Теми: багатоконтурна адаптація
цифрове освітнє середовище
адаптивне освітнє середовище
адаптивне цифрове середовище
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Пушкар О. Багатоконтурна адаптація у цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти / О. Пушкар, Г. Полякова // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». Електронне наукове фахове видання - 2024. - Випуск 19 (37).
Короткий огляд (реферат): Дана робота присвячена проблемі побудови цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти на основі створення багатоконтурної взаємної адаптації студента і освітнього середовища. Дана проблема зумовлена: по-перше, глобальним розвитком інформаційних та цифрових технологій, електронних засобів навчання, можливостей використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення телекомунікаційних мереж в освітньому процесі; по-друге, вимогами ринку праці до якості підготовки фахівців, зокрема їх практичної професійної підготовки; по-третє, індивідуальними освітніми потребами здобувачів вищої освіти та їхніми персональними навчальними особливостями. З одного боку розвиток технологій дозволяє зробити вищу освіту масовою, залучити до освітнього процесу кількісну цільову аудиторію, з другого, − виникає потреба в індивідуалізації та персоналізації навчання із врахуванням індивідуальних потреб і навчальних особливостей здобувачів вищої освіти. На вирішення цих проблем спрямовано пошук шляхів створення гнучкого адаптивного цифрового освітнього середовища. Метою дослідження є визначення контурів адаптації в процесі взаємодії цифрового освітнього середовища та учасників освітнього процесу для забезпечення якості професійної підготовки здобувачів вищої освіти шляхом побудови гнучкого, персоналізованого адаптивного освітнього середовища з використанням цифрових ресурсів. Визначено, що багатоконтурна адаптація розглядається як процес взаємодії інформаційного освітнього середовища і студента, при якому відбувається зміна структури, складу елементів та їх властивостей в системі «Студент – Викладач – Зміст освіти – Дидактичний програмний інтерфейс – Програмне забезпечення Персональних навчальних систем – Цифровий світовий простір науки і технологій. Запропоновано п’ять контурів адаптації у цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти для реалізації освітньо-професійних, освітньо-наукових програм. Перший контур: Світовий Інтернет простір знань – Цифрове освітнє середовище (головний актор – педагог). Другий контур: Цифрове освітнє середовище – Студент (головний актор – програмний інструментарій адаптації дидактичного інтерфейсу). Третій контур: Студент – Зміст освіти, сценарій інформаційної роботи студента (актор – мультимедійні дидактичні інструменти). Четвертий контур: Студент – Медіа контент вільного вибору для навчальних завдань, лабораторних робіт і курсових проєктів (актор – студент що вибирає контент за своїм уподобанням). П’ятий контур: Цифрове освітнє середовище – Індивідуальна траєкторія навчання студента (актор – студент що використовує потужну систему гіпермедіа посилань на освітньому просторі). Подальші дослідження полягатимуть у визначенні змісту, структури, функцій адаптивного освітнього середовища закладу вищої освіти з використанням цифрових ресурсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34309
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Пушкар_Полякова.pdf509,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.