Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34316
Назва: | Роль міждисциплінарного підходу у формуванні готовності студентів до навчання в інформаційно-освітньому середовищі |
Автори: | Сладких І. А. |
Теми: | міждисциплінарний підхід інформаційно-освітнє середовище когнітивна гнучкість цифрові компетенції мотивація до навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Сладких І. А. Роль міждисциплінарного підходу у формуванні готовності студентів до навчання в інформаційно-освітньому середовищі / І. А. Сладких // Українська національна ідея в сучасному міждисциплінарному дискурсі : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (ХХХVІІ Харківські політологічні читання), 27 вересня 2024 р. : тези допов. / [редкол.: О. Ю. Панфілов (голова), Л. М. Герасіна, В. А. Прудников та ін.] ; Аналіт. центр сучас. гуманітаристики ; Харків. асоц. політологів. – Харків : Право, 2024. - С. 47-49. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено роль міждисциплінарного підходу у формуванні готовності студентів до навчання в інформаційно-освітньому середовищі. Авторка аналізує значення цього підходу для підготовки студентів до роботи з різними цифровими інструментами та платформами, що є невід'ємною частиною сучасного освітнього процесу. Міждисциплінарний підхід сприяє розвитку когнітивної гнучкості, мотивації до навчання, а також цифрових і комунікативних компетенцій, що допомагають студентам адаптуватися до умов цифрового суспільства та зростання інформаційних технологій в освіті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34316 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9-Сладких_тези-.docx.pdf | 267,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.