Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця Н. М.-
dc.date.accessioned2024-11-07T14:21:39Z-
dc.date.available2024-11-07T14:21:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРеклама та PR в маркетинговій діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Н. М. Лисиця – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 12 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34342-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectPRru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectаудиторія споживачівru_RU
dc.subjectвпливru_RU
dc.subjectцінностіru_RU
dc.subjectдовіраru_RU
dc.titleРеклама та PR в маркетинговій діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+поз.250РП_075бак_виб_Pеклама та PR у марк. діяльн_Лисиця (1).pdf490,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.