Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34460
Назва: Комплексний підхід до омніканальної маркетингової стратегії в роздрібній торгівлі
Автори: Шталь Т. В.
Проскурніна Н. В.
Теми: роздрібна торгівля
омніканальність
холістичний маркетинг
інноваційний маркетинг
маркетингова воронка
full-funnel маркетинг
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Комплексний підхід до омніканальної маркетингової стратегії в роздрібній торгівлі / Т. В. Шталь, Н. В. Проскурніна // Причорноморські економічні студії. – 2020/ – № 60-2. – С. 24–31.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано концепцію комплексного підходу до омніканальної маркетингової стратегії в роздрібній торгівлі, що передбачає використання концепцій холістичного та інноваційного маркетингу, стратегії маркетингу повного циклу (full-funnel marketing). Проаналізовано сучасний стан тенденцій та проблем розвитку роздрібної торгівлі та визначено значний потенціал росту електронної торгівлі, що є передумовою прискорення темпів цифровізації роздрібної торгівлі. Концепція комплексного підходу ґрунтується на ідеї забезпечення цілісності маркетингу і спрямована на фіксацію всіх факторів купівлі, що виникають внаслідок вибору продукту споживачами та цифрових каналів. Визначено інструменти та новітні технології на різних етапах взаємодії з клієнтом, які є інструментальною основою для впровадження комплексного підходу до омніканальної маркетингової стратегії в роздрібній торгівлі та матрицею маркетингової стратегії омніканального циклу для роздрібних торговців, реалізація якого вимагає застосування комплексного підходу, заснованого на інноваційних інструментах цифрового маркетингу, концепції цілісного маркетингу та маркетингу з повною послідовністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34460
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf365,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.