Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34481
Назва: Моніторинг формування іміджу університету
Автори: Пономаренко В. С.
Теми: освіта
навчальний процес
моніторинг
конкурентні переваги
імідж університету
Дата публікації: 2010
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Пономаренко В. С. Моніторинг формування іміджу університету / В. С. Пономаренко // Економіка розвитку. – 2010. – № 4 (56). – С. 5-8.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз результатів анкетування абітурієнтів та їх батьків, яке було спрямовано на виявлення очікувань замовника освітніх послуг. Визначено думку респондентів щодо приоритетності компетенцій, ступеня підтримки особливостей в організації навчального процесу. Усе це дозволяє адекватно оцінювати місце університету в суспільстві, його імідж, а також сприяє вибору напрямів подальшого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34481
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пономаренко.pdf291,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.