Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34488
Назва: Сегментирование рынка яхтенного туризма в Крыму
Автори: Логунова Н. А.
Теми: яхтенный туризм
сегментация
критерии сегментирования
мотивация
позиционирование
ценовая политика
Дата публікації: 2010
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Логунова Н. А. Сегментирование рынка яхтенного туризма в Крыму / Н. А. Логунова // Економіка розвитку. – 2010. – № 4 (56). – С. 28-31.
Короткий огляд (реферат): Определены критерии сегментирования рынка яхтенного туризма, исследованы потребительские мотивации, формирующиеся под воздействием факторов маркетинговой среды, предложены рекомендации по формированию стоимости яхтенного тура.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34488
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
логунова.pdf275,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.