Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPererva I. M.-
dc.contributor.authorLI Guangcheng-
dc.date.accessioned2024-12-19T16:02:34Z-
dc.date.available2024-12-19T16:02:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationPererva I. M. The essence and general characteristics of a brand as an economic category / I. M. Pererva, LI Guangcheng // Глобалізаційні процеси : виклики та рішення : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції, 12 листопада 2024 р. – Одеса, 2024. – С. 110-112.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34744-
dc.description.abstractIn the article, the definition of a brand is analyzed from different perspectives, and the key components and functions of a brand are investigated. Based on this, the main characteristics of the brand and the functions it performs are highlighted. The key tasks of brand management are also presented. In addition, the channels and methods of brand communication and promotion are considered, and the importance of brand image formation and brand management is emphasized.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.subjectbrand valueuk_UA
dc.subjectbrand positioninguk_UA
dc.subjectbrand promotionuk_UA
dc.titleThe essence and general characteristics of a brand as an economic categoryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pererva I. M., LI Guangcheng. The essence and general characteristi.pdf955,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.