Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалюга Л. О.-
dc.contributor.authorАфанасьєва О. М.-
dc.date.accessioned2024-12-23T11:57:58Z-
dc.date.available2024-12-23T11:57:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКалюга Л. О. Бренд університету як інструмент успіху на освітньому ринку / ¬ Л. О. Калюга, ауковий керівник : О. М. Афанасьєва // Universum. - 2024. - № 15. - С. 287-290.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34928-
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні основи поняття «бренд». Розглянуто брендинг як маркетингову технологію просування закладу вищої освіти та його послуг. Обґрунтовано доцільність використання політики брендингу для підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбренд закладу вищої освітиuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleБренд університету як інструмент успіху на освітньому ринку¬uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Бренд університету.pdf170,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.