Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПальоха Т. М.-
dc.date.accessioned2012-05-07T11:15:27Z-
dc.date.available2012-05-07T11:15:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПальоха Т. М. Методичні засади оцінки ефективності реклами / Т. М. Пальоха // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 71-73en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/350-
dc.description.abstractОбґрунтовано роль реклами в діяльності як підприємств, так і в повсякденному житті людини. Розроблено етапи, основні методи та показники оцінки ефективності реклами.en_US
dc.description.abstractThe role of advertising in activity of both enterprises and in everyday life of a man is grounded. The stages, basic methods and indexes of estimation of advertising efficiency, are developed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпросування товаруen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectкомунікаційна рекламаen_US
dc.subjectкінцева рекламаen_US
dc.titleМетодичні засади оцінки ефективності рекламиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.111en_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пальоха Т. М. Методичні засади оцінки ефективності реклами.pdf381,15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.